Uludağ
Onur Aktaş
Tüm yazıları ÖZEL HABER Onur Aktaş onur@gecce.com 03 Şubat 2014 14:30

"Sana Bir Sır Vereceğim" neden bitti?

Fox TV ekranlarında yayınlanan "Sana Bir Sır Vereceğim" dizisinin dün final bölümü yayınlandı. Dizinin Şubat'ın ilk haftası biteceğini bir ay önceden "Sana Bir Sır Vereceğim bitiyor mu?" başlığı altında yazmıştım. O zaman kimse biteceğini inanmamıştı ama dizi de dediğim tarihte bitti. Peki dizinin bitiriliş nedeni ne idi?

"Sana Bir Sır Vereceğim bitiyor mu?" başlıklı yazıyı okumak için tıklayınız..

Başrollerinde Demet Özdemir ve Ekin Koç'un yer aldığı ve sosyal medyada oldukça konuşulan "Sana Bir Sır Vereceğim" aslında yayın hayatına yüksek reytinglerle başladı ve küçük yaştaki izleyicilerin gönüllerine taht kurdu.

Çünkü dizi ilk olarak Cuma günleri yayınlanıyordu ve ertesi gün okulların tatil olması nedeniyle genç izleyenler dizi izlemeye vakit bulabiliyordu. Daha sonra "Medcezir" dizisinin yayın hayatına başlamasının ardından sanırım kanal Çağatay-Serenay ikilisinden korkmuş olacak ki diziyi Pazar gününe kaydırdı. Bundan sonrada reytingler giderek azaldı.

Son olarak Ocak ayının ilk haftasında dizinin yapım şirketi Scors Film ile kanal yönetimi arasında dizinin geleceğiyle ilgili bir toplantı yapıldı. Bu toplantıda kanal yönetimi "Sana Bir Sır Vereceğim" dizisini bitirmek istediklerini yapım şirketine bildirdi. Sebep olarak ise dizinin kanalın reyting barajının altında kaldığını belirtti. "Sana Bir Sır Vereceğim"in final tarihi de o toplantıda Şubat'ın ilk haftası olarak belirlendi..

Şimdi Fox TV, "Sana Bir Sır Vereceğim"in yerine yeni bir dizi hazırlığı içinde. Bakalım "Sana Bir Sır Vereceğim"in yerini hangi dizi alacak?
YASAL UYARI: Yazarın yazısının kopyalanması yasaktır. Yazı, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(177 Yorum Yapıldı)

Misafir(Demetist) Dizinin pazar gününe kaydırılmasının nedeni Karagül adlı dizinin yeni sezona başlamasıdır. SBSV oyuncusu Demet Özdemir bu konuyla ilgili tweet atmıştır.

03.02.2014 16:26:12

Misafir(enes) yyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaa lütfen kaldırmayyın allah aşkına allahı seviyosanız

03.02.2014 16:53:42

Misafir(buse ) doğrummu bu

03.02.2014 17:46:26

Misafir(derya) sana bir sır vereceğim bitemez bişey dicem ben araştırdım izleyici kitlesi az olduğu içinmiş hayır bence siz delirdiniz pazar akşamları onu izlemek için can atıyordum sana bir sır vereceğimin yerini hiçbir dizi tutamaz nolur yayınlayın biz onsuz o bizsiz neyapar siz yönetmen olarak anlarsınız ve şunu söyliyim pazar akşamı hangi dizi gelirse onu izlemicem nedenmi sana bir sır vereceğim dünyada kendimden bile sevdiğim bir dizi insanın nefes alması gibi insan nefese ihtiyaç duyar bende o diziye yani sana bir sır vereceğime siz onu vfinal yaptınız ama biz o diziyi kalbimize yazdık o yazılmış olan kalbime sana bir sır vereceğim eklenirse o kalp dünyadaki en güzel şeye sahip olur beni, sahip olduğum şeylerden alı koymayın sana bir sır vereceğim yayınlansın yoksa reklamlarda ben görüp utanırsınız ben tehdit etmiyorum yanlış anlaşılmasın nedenmi böyle söyledim sana bir sır vereceğimi çok seviyorum özellikle demet ve ekini size selamlar olsun

03.02.2014 18:50:59

Misafir(aylin) Tek izledigim dizi buydu oda bitti

03.02.2014 20:03:16

Misafir(büşra ) bitmesin lütfen. bu en iyi dizi.

03.02.2014 20:31:37

Misafir(pınar) kaldırmayın yalvarıyorum size nutfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

03.02.2014 20:57:49

Misafir(kecel) Yaaaaaa nolur bitirmeyin tekrar baslasn bz cokk seviyorduk izlmyi ailece bn aile bireyi kecel olrk tek izldigm dizydi ltfn tekrar yayinlayinnn yaa saygilarmla kecelll;)

03.02.2014 23:19:58

Misafir(SELİN) DİZİNİN BİTMESİ MEDCEZİR İLE İLGİLİ DEİL. KARAGUL DİZİSİ BASLADİKTAN SONRA CAKİSİYOLAR DİYE BİTTİ. KİMSR MEDCEZİRDEN KORKMAZ .

03.02.2014 23:51:22

Misafir(SBSV Hastası) Başlarım medcezir inede çağatay - serenay ikilisine de

04.02.2014 02:50:49

Misafir(mevlüde) niye kaldırdınız yaaa onlar izlemese izlemesin biz izliyoz biz küçük lerinde hakı var güzel şeylere hep annemiz ablamız veya babamızın dizilerini izliyoz ama sana bir sır verecegim dizisi başladığı için onun için çok sevdim bn budiziyi artık final olduğu için çok üzüldüm artık eskisi gibi annemiz babamız veya ablamızın dizilerine dönuyoz hep çocuk ların dizisi kapanıyo yaa biraz da geçlerin dizisı kapansın en sesvdiğimiz dizisinin kalkmasını istemiyoruzzz ..!

04.02.2014 10:42:57

Misafir(SBSV SENI SEVIYORUM) BITMESIN EN KOTU DIZILERI BILE 3 SEZON VERIYORSUNUZ BU NEYA?

04.02.2014 14:27:49

Misafir(dilara) lütfen yalvarırım geri devam etsin medceziri bitirin lütfen şu an çok sinirliyim sinirden patlıyıcam geri devam etsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

04.02.2014 15:29:21

Misafir(ceren) lütfen bitmesin ben onsuz yapamam onu çok SEVİİİİİYOOOORUUUMM... 100. BÖLÜME GELSİN ÖYLE mesela aylin le tilki evlensin çocukları olsun öyle daha güzel . hem öyle MUTLUsanla bitenler daha güzel lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnn BBBİİİİİİTTTTTTTTTTMMMMMMMMMEEEEEEEEESSSSSSSSSİİİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.......................

04.02.2014 16:04:00

Misafir(selenay) medcezir'i izlemeyip sana bir sır verceğimi izleyenlerde var heralde onlar nolucak

04.02.2014 16:27:15

Misafir(selenay) sana bir sır verceğim bitiyorsa ozaman sana bir sır verceğim oyuncularından yeniden bir filim yapsınlar gine demet ablayla ekin abi sevgili olarak tabi ama bu dizi öyle kolaykolay bitmesin nolur lütfen yavvarırım ki bunu bize çok görmeyin sana bir sır verceğimi izleyenlerden yardım istiyorummmmm!!!

04.02.2014 16:32:43

Misafir(taner karasu) Ne olur bitmesin onu çok seviyorum ne olur bitmesinnnnnnnn. Onu çok seviyorum

04.02.2014 16:59:37

Misafir(zeynep) ne olur bıttırmeyın cok sevıyorum

04.02.2014 17:20:22

Misafir(merve ) yaaaa lütfen kaldırmayın SANA BİR SIR VERECEĞİM olmasa fox diye bişiey kalmaz hem medcezir var diye bizim dizimiz neden bitiyo o bitsin sanki onun izleyen kitlesi çok onlar sadece çağtay ve selenay yı seviyo ama SANA BİR SIR VERECEĞİM de ki bütün herkez seviliyo filim de herşey var. " aşk,mecera,korku var " medcezir de sadece "aşk" var ne kadar saçma ozaman bizim dizimizi kaldırıyosalar onuda kaldıracaklar ne demek onu kaldırıp bunu kaldırmamak ALLAH ınızı SEVİYOSANIZ KALDIRMAYINNNN

04.02.2014 23:05:42

Misafir(şevval) sana bir sır vereceğim dizisini çok seviyorum.Bu diziyi benden daha çok sevemezler.Hiçbir bölümünü kaçırmadım.Bitmesine ben çok üzüldüm.Sana bir sır vereceğim bitince ben de bittim

04.02.2014 23:22:34

Misafir(merve) sana bir sır verecegim üzerine yapılacak filmi izlemiycem çünkü hiçbir dizi sana bir sır vericeğimin yerini tutamaz tek izledigim diziydi artık o da bitti lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnn tekrarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yayıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııınnnnnnnnnnnnlllllllllllllaaaaayyyyyııııın ricaaaaeeeeeddddiiiyyyyyooooooorrrrrrrruuuuuummmmmmmmmmm sana bir sır vereceğmin tek bölümünübile kacırmadan ilğiyle izledim demet özdemir ve ekin kocsuz yapamam ben onların hayranıyım

05.02.2014 09:06:55

Misafir(Esra) ÇOK SEVİLEN,ÇOK BEĞENİLEN BİR DİZİYDİ. BENCE SANA BİR SIR VERECEĞİMİN BİTMESİ FOX TV İÇİN İYİ BİR OLAY DEĞİL. BU DİZİYİ HERKES SEVİYORDU. BİTMESİ ÇOK KÖTÜ OLDU. HEM YENİ ÇIKAN DİZİLER HİÇ GÜZEL DEĞİL. KİMSE BEĞENMEZ.

05.02.2014 10:50:16

Misafir(Turane) Keske bitmeseydi,cok uzuluyorum,tek izlediyim dizi sana bir sir vereceyim idi.cok guzel bi dizi idi,ne kadar fantastik gorunsede aslinda bir gercek hayat var idi,Hec zaman unutulmayacak AYTIL aski var idi. cok basarili oyuncular-Demet Ozdemir,Ekin Koc,Murat Han,Esra Ronabar,Bora Cengiz,Ipek Bagricag,Dila Danisman,Berk Cankat,Metahan SEzer,SU BURCU,Dilsad ve digerleri sizi cok seviyoruz....keske heyatda her bisey reyting olmasaydi..ama bu duzini izleyen yeterince izleyici var idi.Her zaman kalbimizdesiN SANA BIR SIR VERECEYIM

05.02.2014 10:59:22

Misafir(toprak) Bence sana bir sir verecegim bitmemesi gerekirdi cunku izleyenler hayranlikla izliyordu . Keske bitmeseydi yeniden baslamasini umuyorum yine baslasa yine izlenir bence baslamasini umuyorum .sana bir sir verecegim

05.02.2014 13:05:18

Misafir(Ecem) yeniden başlatılsın bitemez çağatay ve serenay için

05.02.2014 13:25:12

Misafir(elif_karabiyik08@hotmail) sana bir sır vereceğimi çok seviyordum bitmesin olsun yine izlerim isterse pazartesi olsun yine izlerim lütfen geri dönsün yaa lütfen yoksa birdaha fox u izlemeyiz değilmi arkadaşlar

05.02.2014 14:30:49

Misafir(AYLA) yalvarırım bitirmeyin bu zamana kadar hiç bir filim için alamadım ama sana bir sır vericeğim için alarım

05.02.2014 15:30:57

Misafir(nurdan) ya bn çok seviyorum nniye bitti ama herkezde izliyodu bn yıne demet ozdemır ve ekın koc hastasıyım lutfen bıtmesın medcezır bıtsın oda izlenmıyo LUTFEN BİTMESİN AYTİL

05.02.2014 15:32:38

Misafir(misafir) insanlar tabiki güneşi beklerkeni izliyor pazar günleri.Sbsv de ne?

05.02.2014 17:54:56

Misafir(aytil hastası) Ya lütfen sana bir sır Vereceğim bitmesin büyüklerin berbat berbat dizileri duruyo mesela medcezir karagül onları kapatın bizim dizilerimiz kalkıyoböyle hayat varsa olmasın yaa kapanmasın lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

05.02.2014 18:25:30

Misafir(hafize kaynar) YAAA LÜTFEN BİTMESİNNNNNNNN NOLUR YALVARIYORUMMMMMMMMMMM DEVAM ETSİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN BİZE MERHABA DEMEDEN HOŞÇAKAL DİYEMEZSİNİZ :'( :'( :'(

05.02.2014 18:51:59

Misafir(Feyza) Arkadaşlar medcezir dizisi çıltıktan sonra SBSV hayranları giderek azalmaya başladı,Fox'ta pazar gününe aldırdı fakat pazar günüde Güneşi Beklerken dizisinin izlenme reytingi artmaya başlayınca Fox'ta diziyi bitirmeye karar verdi.Yoksa SBSV genellikle küçük yaştaki çocukların severek izlediği bir diziydi.Umarım yardımcı olmuşumdur :)

05.02.2014 23:13:17

Misafir(hilal) niyebitti

06.02.2014 10:47:00

Misafir(defne) yaaa en sevdiğim dizi bitti kendimi o kadar kaptırmıştımki bitince çok ağladım zaten medceziri kim izliyo ki yaa medcezir ne SBSV ne yyaaa olmaz böyle bişey bundn sonrada artık fox izlenmez zaten

06.02.2014 13:22:31

Misafir(büşra) yyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaa lütfen yayınlayın hepimizin tek isteyi bu eğer yayınlamasanızda ekin koç ve demet özdemiri aynı dizide oynatın

06.02.2014 14:37:37

Misafir(büşra) LÜTFEN DİZİ YENİDEN YAYINLANSINNNNN...

06.02.2014 14:39:25

Misafir(büşra) TEK İSTEYİM BU

06.02.2014 14:39:47

Misafir(sıla) Yâaa nasil yaa izleyicisi boll gerii baslatinn yaa biz onsuz yapamayizzzz

06.02.2014 14:54:55

Misafir(Begüm ) Gerçekten beni çok üzdü çoook .İnanır mısınız bilmiyor ama ben ağladım ağladım .Medcezir yüzünden bitmiş .O diziyi bir daha izlememeye dair yemin ettim .Medcezir bitsin fazla izlenenide yok zaten .Şu an bunları yazarken ağlıyorum da çok üzüldüm .SANA BİR SIR VERECEĞİM geri gelsin n'olur n'olur çok üzülüyorum çok seviyordum o diziyi lütfennnnn ....... :((((

06.02.2014 15:19:42

Misafir(?) yaaa başka dizi bulamadınızmıda bu filmi bitirdiniz kolaysa medcezir bitsin işinize gelmiyor demiiiii bir dizi izliyoduk onunda ... neyse

06.02.2014 18:48:49

Misafir(sıla ve ışıl) Biz kardeşimle her pazar izliyorduk çok haksızlık yapıyorsunuz herkez tarafından çooooooooooooook sevilen bu filmi bitirmemeliydiniz LLLLLLÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜTFEN SANA BİR SIRVERİCEĞİMİ BİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİTİRMEYİN

06.02.2014 19:57:57

Misafir(iayda) Hiç bukadar pazar gününü sevmemiştim tek sevdiğim diziydi artık eski bölümlerini izliyorum ne olursunuz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz diziyi kaldırmaynnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

07.02.2014 18:04:46

Misafir(Küpra ) Ne olursunuz bitmesin fransa da Fox yok ama internet ten hep izliyordum Ben sbsv le yasiyordum ne OLURSUNUZ bitmesin en sévdim dizi olmasa ne yapariz :(

09.02.2014 11:35:07

Misafir(FOREVER AYTİL) Lütfen diziyi bitirmeyin hem dizi çok güzel bir şekilde devam edebilir tek izlediğim dizi buydu ve bu dizide bitti.Bu dizi sayesinde Pazar gününü sevmeye başlamıştım ve şimdi yeniden pazar gününden NEFRET EDİYORUM.Ayrıca bu diziyi bitirendende nefret ediyorum.

09.02.2014 17:07:36

Misafir(FOREVER AYTİL) Her ne olursa olsun.. Hatayı FOX’un kendinde araması gerekiyor.. Bu niye böyle oldu diye ? Zaten Fatih Harbiye’yi verdin Show’a.. Lale Devri,Çocuklar Duymasın,Umutsuz Ev Kadınları gayet vasat.. Bir Aşk Hikayesi ve Karagül direniyor.. Ama nereye kadar ? Deniz Yıldızı ile Unutma Beni zaten sıktı ki ne sıktı. Kanalın en iyisi SBSV idi.Ama o da bitti. Kısacası FOX TV battı...

09.02.2014 17:18:55

Misafir(büşra) forver AYTİLE KATILIYORUM

13.02.2014 17:24:08

Misafir(aylin ) Sana bir sır vereceğim biterse bende biterim . Bitmesin ben demet özdemir ve ekin koç hastasıyım ben sana bir sır vereceğimi internetten izliyorum lüüüüüüüütfen tekrar yayınlansın olur mu rica ediyorum.....

14.02.2014 22:08:51

Misafir(ikra kübra) Sana bir sır vereğimden. Şikayetçiyim neden bitti ya şikayetçiyim nası yaapıcam

16.02.2014 21:03:51

Misafir(melek) BEN SANA BİR SIR VERECEĞİMİ HAYRANLIKLA İZLYORUM LÜTFEN BİTMESİN TEKRAR YAYINLAYIN YOKSA FOX TV BAAAAAAAAAAATTTTTTTTAAAAAAARRRR---------------------------------!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....................................------------------------------------------------------???????????????????????????????????????????????????..............................

17.02.2014 07:59:59

Misafir(suna) niye sana bir sır vereceğim bitti çok güzeld bir filmdi

17.02.2014 14:02:27

Misafir(suna) sana bir sır vereceğimin eski bölümleri yayınlansın

17.02.2014 14:03:54

Misafir(melis) yaaaa niye bittiii en sevdiğim diziydiiii:(:(

17.02.2014 14:41:29

Misafir(aylin) bence sbsv çok gzel bi dizi hiç bişi den korkmaz bide şunu diyim ki sbsv bi İspanyol dizisinden çalınmış bi dizi yani bende çok severdim ama maalesef biti

17.02.2014 19:56:44

Misafir(SCOR FILMS) mehaba arkadaslar ben scor filmin muduyum sana bir sir verecegim yayinlanacak star tv cumartesi

18.02.2014 16:56:13

Misafir(emre) sana bir sır vereceğimi çokkkk seviyordummmm niye bitti yaaaaaaaaaaaaa üfff demet özdemiri çok seviyordumm ekinime hayrandım ülennn demet ile ekin bence sevgili olsunlar

19.02.2014 16:16:48

Misafir(ahmet) nolur bitirmeyin nolurrrr :( :(

20.02.2014 15:05:03

Misafir(büşranur) olamaz sbsv 3

20.02.2014 15:29:10

Misafir(elif) ya nolurrrrrrrrrrrrrrrr bitirmeyin

20.02.2014 18:04:56

Misafir(rüyamm) zaten sadece GÜNEŞİ BEKLERKEN ve SANA BİR SIR VERECEĞİM i izliyordum SANA BİR SIR VERECEĞİM de final olunca işimiz GÜNEŞİ BEKLERKEN e düştü.şansa bak ya

21.02.2014 11:15:12

Misafir(melike) sana bir sır vereceim neden bıtı lütfen yenıden baslasın bazı dızılerrrrr çokgeç fınal oluyr bakın bu dızının yönetmenı dekadın onun hıc cocuguı yokmu.ben de bır anneyımmm cocuum bu dızıyw cokhasta bııtygı için 1 hafta bulunıma girdi.nolur erigelsın bir anne olrak söylüyorum lütfen beni anlyın cevdiye hanımda bunu okusun

22.02.2014 16:43:06

Misafir(can) allahınızı seviyosanz yine başlatın yoksa Fox u şikayet ederim veya sizi ya hadi ya lütfen neolurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

22.02.2014 18:04:18

Misafir(toprak) sana bir sır vrecegimin bitmesi hiç güzel olmadı ve bitecegini duyunca hayal kırıklıgına ugradım ve çok üzüldün serenay sarıkaya ve çagtay ulusoy dan korkmanızın amacı neydi bilmiyorum ama pazar gününede gitmiş olsada bence izleyenleri var amam tabi siz sayın yönetmen saçmalıyıp filmi bitirmeniz saçma oldu ve lutfen yeniden dizinizi cekmeye devam edin

24.02.2014 13:44:56

Misafir(dilara) pazar günleri diye kaldırılırmı ya yuh vaalla pes ya pes

24.02.2014 17:04:20

Misafir(dilara) yaaaaaaaaaaaaaaaa

24.02.2014 17:05:48

Misafir(dilara) ben yinede sana bir sir vercegim izlemeye devam ederdim. keske bitmeseydi.

24.02.2014 20:23:02

Misafir(Sinan) Ya al iste olaya gel ya şimdimde kalktı ama teşke söyle olsa bir sürü kişi dilekçe yazıp gönderse İnan mıyorsunuz ama bn film bittiğinden bri rüyamda bütün oyuncuları ve sana bir sır vereceğimi görüyorum

25.02.2014 11:38:06

Misafir(aykan) tilki savaş bakın abiler bu filimi bitimeyi neden istedinizzzzz olmaz ama tek bu filimi izliyorum ama offff abi of neden ama

25.02.2014 12:20:40

Misafir(yağmur ) Ben bu diziyi çok seviyodum keşkee bitmeseydii tilki ve aylinin aşkı çok güzeldi lütfen tekrar başlasınn çok güzrl bi dizi... aylinle tilkiyi çok seviyorum

25.02.2014 16:45:11

Misafir(dilara) Dizinin bittiğini duyunca içim karardı ve o dizi yeniden başlamassa o içim deki karanlığa aydınlık düşmeyecek her pazar keşke zamanı bir hafta sonraya alabilirsem diyordum sırf diğer bölümünü izleyim diye o flm çok seviyordum hani izlenmiyo yazıyoya peki bu yarum yapanlar ne kadar gördünüzmü peki bunlar sahtemi size bir şey söyliyimmi sana bir sır vereceğimdeki hiç bir şey sahte diğil olamaz bu yorum yapanlar benim gibi sana bir sır vereceğimede ekin koça da demet özdemirede hayran ne olur yeniden başlasın

26.02.2014 15:53:49

Misafir(cenk) sana bir sır vericeğim bitince ben de bittimmmmmmmmmmmmmmmmmmm

27.02.2014 15:54:31

Misafir(cenk) sana bir sır vericeğim bittiğinde ben de bittimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

27.02.2014 15:55:56

Misafir(cenk) sana bir sır vereceğimi çok seviyordum neden bitti sanki eskiden çok popilerdi çok güzel bir fillimdi çok beğeniyordum keşke bitmeseydi FOX tv' yi şikayet etcem görürsünüz o bitince bende bittimmmmmmmmm

27.02.2014 16:03:47

Misafir(MELEK KOÇHAN) SANA BİR SIR VERECEĞİM HAYRANLIKLA İZLİYORDUM NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİYYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEE BBBBBBBBBBBBBBBBBİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİTTTTTTTTTTTTTTTTTTTİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,//////////////////////////////////////////FFFFFFFFFFFFFOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOXXXXXXXXXXXXXXXXX TTTTTTTTTTTTTTTTTVVVVVVVVVVVVVVVVVVV­­:-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH

28.02.2014 09:43:19

Misafir(Eda Nur Taş) BENCEDE BİTMEMELİ SANA BİR SIR VERECEĞİM YERİNE O HAYAT BENİM DİYE BİR DİZİ GELDİ AMA SANA BİR SIR VERECEĞİM'İN YERİNİ TUTMUYOR.KEŞKE BİTMESEYDİ.

01.03.2014 20:05:01

Misafir(ceren) yaaaaaaaaaaaaaa sana bir sır vereceğim dizisi neden bitiki hem biz sana bir sırı çok seviyoduk biz onsuz ne yapıcaz ham sana bir sır vereceğim dizisinin yerini kimse tutamaz hem ben araştırdım izleyici kitlesi az olduğu içinmiş bence medcezir dizisinden çok izleniyordu medcezirin 10 katı kadar fazla

01.03.2014 22:10:30

Misafir(nisa) aslında sbsv deki tilkinin karkeşi savaş mecdezir de oynamaya başladı ama ekin ile demetin bilmiyorum dün izlemiştim mecdeziri

02.03.2014 18:48:02

Misafir(nisa köse) of ya niye bitti ki sanki offf offfff

02.03.2014 19:12:18

Misafir(dilara) bittiği iyi oldu demet ten nefret ediyordum zaten onun gibi bir efes kızı o kadar masum bir karakteri oynamamalıydı fazlda oynayamadı zaten onu o karaktere uygun gören insanda hata......

05.03.2014 16:58:59

Misafir(ceyda) Aylin ve tilkiyi çok seviyorum vefilmin geri dönmesini çok istiyorum

06.03.2014 16:24:38

Misafir(elif) lütfen bitirmeyin tek izlediğim diziydi oda bitti. allah aşkına allahı seviyorsanız

07.03.2014 16:07:01

Misafir(misafir) ya filmi kaldırmmayın severek izlediim tek filmmm :(

08.03.2014 17:40:17

Misafir(wanpir(AYTİL HAYRANI)) MEDCEZİRE DIIIIT SİZİN YÜZÜNÜZDEN MASAYA ELİMİ VURDUM ACIDI ADAMIN ASABINI BOZMAYIN BU DİZİ GERİ GELECEK ARKADAŞ .....:D

08.03.2014 21:10:34

Misafir(derya) ya of çok güzeldi ve bitti oooooof

09.03.2014 19:28:58

Misafir(buse) saçmalamayın ya medcezir yüzünden değil hemde pazara geçtiği halde sevilen bi diziydi ve çok izileniyodu dizi çok güzeldi izlemeyenler bilemez DİZİ BİTTİ ..... bizde medceziri izliyoruz... :( ama medcezirde güzel bi dizi

15.03.2014 17:35:14

Misafir(Aylin♥♡tilki) Yaa ben bir tek bu diziyi izliyordum ama şimdi hiç bir diziyi izlemiyorum. Ya birazcık insafiniz olsun ya medcezir ve ya karagul dizisi izleniyorsa bu dizi bitmek zorundami hem sbsv dizisinin yerini hiç bir dizi alamaz. BITMESINNNNNNNNNNN

16.03.2014 17:25:02

Misafir(büşra) ekin koç ve demet özdemir başka dizilerde oynayacak [ekin koç kurt seyit ve şura] [demet özdemir medcezirde] tilki ve aylin şimdi hangi dizide oynayacak yazın ordan bakarsınız inşallllllllllllah doğrudurda onları yeniden görürüz

22.03.2014 16:39:33

Misafir(mira) Aslında tek izlediğim dizi buydu bu diziye o kadar alışmıştım san ki bu dizi için yaşıyordum.Dizinin tekrar yayınlanmasını dört gözle bekliyorum

27.03.2014 16:06:42

Misafir(enes) ya ben tek bunu izliyordum bitince mecbur medcezir izliyorum ancak hala sana bir sır verecğimin bölümlerini ziliyorum ben bu diziyi bu kadar sewiyorum

27.03.2014 20:39:45

Misafir(misafir) sana bir sır vercem devam etsin yeni filim gelcek miş sana bir sır vercemin yerine siz kafayımı yediniz

03.04.2014 14:58:00

Misafir(zeynep) medcezir den nefret ediyorum

09.04.2014 16:40:02

Misafir(buse) bitirdinizde ne oldu diziyi bari demet özdemirle ekin koçu aynı diziye koyun da izleyelim onları bari

11.04.2014 19:12:47

Misafir(nurefsan) ben okadar üzldüm kı sanabır sır verecegimi rüyamda görüyorum cok ozluyorum sanabiir sır vereceğimi onun yerine baska bir dizi gelsin ıstemiyorum

12.04.2014 21:18:04

Misafir((büşra)) nurefsan malesef yeni dizi çıktı inşalllah o dizide biter ve şunlarda (medcezir karagül) AMİN............................................ yayınlamayanın allah belasını versin yorumlara baksanıza şu diziyi yayınlayın yaaaaaaaaaaaaaaa!

14.04.2014 15:57:07

Misafir(sanane) haaaaaaaaaaaaaayyyyyyııııııııııııııııııııııııııırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lutfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

17.04.2014 19:01:06

Misafir(sbsv seni seviyorum) neden kapandı tek izlediğim dizi oydu bitmeseydi aaaaaaaaaaaa BBBBBBBBBBBBBBBBİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTMMMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSİİİİİİNNNNNNNN NNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUUUURRRRRRR LLLLLLLLÜÜÜÜÜÜÜTTTTTTTTFFFFFFFFEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNN AAAŞŞŞK ları bitmesin

18.04.2014 20:52:15

Misafir(misafir) bir daha başlamıyacak mı yani ya öffffffffffffffffffffffffffffffffffffff en sevdiğim dizi bayılıyorum bu dizi ye ne olur başlasın

19.04.2014 15:53:36

Misafir(film bitmesin) bir daha koyun bari yaa bayılıyom o filme medezirde neymiş çok salakça birşey ama karagül güzel ona birlafım yok yaaaaaaaaaaa çıldıracammmm şok geçiriyorum bu ne yaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! İYİCE SAÇMALADILAR ...............

23.04.2014 20:27:46

Misafir(melis gönül) yeniiden final olsa olmuyormu ne olur birdaha düşünün o flim bütün flimlere değer sana bir sır vereceğim bitmesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

25.04.2014 20:09:59

Misafir(büşra) arkadaşlar müjde aylin kurt seyit ve şuraya gelmiş haftaya oyunayacak dikatle izleyin Allahım kafamı duvara vurdum öldüm öldüm lütfen izleyin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25.04.2014 21:28:46

Misafir(büşra) tilki ve çağla gerçekte sevgiliymiş

26.04.2014 19:59:39

Misafir(büşra) bakınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

26.04.2014 20:00:14

Misafir(Aytil Delisi) Bitemez yaaaaa

28.04.2014 17:00:33

Misafir(melike) bari güzel bi final yapsaydınız bu ne herşey havada kalmış kendinize nasl yakıştırıyorusunuz böyle şeyleri bilemedim hadi 3 bölüm yayınlansa sadece neyse ama ne kadar bölüm olmuş güzel bi finali hak ediyodu o kadar emeğe yazık. siz böyle kaçtıkça dahada ayağa kalkamazsınız medcezirmiş dik dur inatla yayınla demekki izleyen var demi kardeşim.!!!

28.04.2014 20:53:02

Misafir(özlem) ne güzeldi ya bittiyo bişey diyimi medcezir çok iğrenç hele bi onu kaldır sana bir sı vereceğim onu ver allaş kına nek kıcıksınız varya yeni başlıyo soonray bitttiyo nek ıcıksın

01.05.2014 13:00:31

Misafir(aylin ) Yaaaaaaaaaaaaaaaa lütfen baştan başlasın ben bu filmin hasatsıydım çok güzel ya sadece bu film i izliyordum yaaaa karagül ya da medcezir de neymiş be bu film hepsine bin çeker lütfen baştan çıksın ya lütfen

01.05.2014 17:07:06

Misafir(aslı) Allah askina yeniden basslasin cok guzelddi lutfennn lutfennn harika bi diziydi. Ekin koç demet özdemir lütfen baslasin

02.05.2014 22:01:17

Misafir(elif) Ben bu diziden baska dizi izlemiyordum ne kadar agladim anlatamam etrafimdaki herkes cok ama cok uzgun nolur baslasin nolur bu dizo her filime on bin cekerrrrr. Medcezir ne ya hic bise yok nolur tekrar nolur allah askna herkez uzuluyoorrr lutfennnn................

02.05.2014 22:05:04

Misafir(mira aksoy) İnanmıyorum!Sana Bir Sır Vereceğim'in Yerini Başka Bir Dizinin Tutabileceğine Mi İnanılıyor...

03.05.2014 22:33:15

Misafir(rozerin) keşke bitmeseydi hayranlıkla izliyordum tek izlediğim dizi oydu oda bitti 2.ailem siziniz SBSV AİLEM BENİM

17.05.2014 17:28:55

Misafir(rozerin) siz benim ailem siniz

17.05.2014 17:29:51

Misafir(neziha kirlak) yaaaaa biittti napcaz şimdi bu kadar hayran medcezirmiş ha ha ha

18.05.2014 14:28:47

Misafir(ahsen) yaaaa hayır tekrar gelsin

20.05.2014 15:59:40

Misafir(Ekin ) Neden SBSV bitti ? Keşke bitmeseydi, o dizi dünyanın en güzel dizisiydi .İlk kes hayatımda bu kadar çok sevdiğim bir dizi çıktı.😂😂😂😂😂

25.05.2014 16:41:26

Misafir(Misafir(EKİN DEMET HAYRA) Ya neden Allah aşkına bitirmeyin :( ::(

26.05.2014 18:54:09

Misafir(ayça ) @ya bitti işte isteğiniz oldu en güzel dizi oydu neden bittiğini şimdi anladım. çok kötüsünüz foxu artık um çok iğrençleşti aytil olsaydı bütün gün oturup izlerdim ama naptınız kapattınız oldu mu şimdi kalbimizi kırdınız ..artık hiçkimse sevmiyor fox tiviyi sevmemeye başladık .

26.05.2014 20:09:49

Misafir(Onur aktas) Ne yargara cikardiniz igrenc bi diziydi zaten anca bebeler izler:D

30.05.2014 18:02:58

Misafir(büsra) aytil aşkı kalbimizde yaşıyor onları çoooookkkkk seviyoruz

02.06.2014 08:57:02

Misafir(cemre) sana bir sır vereceğimin yerini hiç bir şey tutamaz

02.06.2014 11:56:51

Misafir(cemre) mecezirle hiç alakası yok

02.06.2014 12:01:17

Misafir(ecrin) ne güzeldi ya neden bitti bu dizi çokkkkk severdim lütfen yalvarıyorum yeniden başlasın lütfennnnnnnnn bütün yorumlara baksanıza diziyi yeniden başlamasını istıyorlar allah aşkına lütfennnnn yeniden başlasın çok güzel bir diziydi eğer yeniden başlamazsa intar ederim ha onur aktaş bu diziyi ancak bebeler izler demişsin demekki sende bebesin izlemeseydin bu siteye girmezdin

04.06.2014 16:36:55

Misafir(defne) artık sbsvyi ne kadar seviyorsam medceziride o kadar sevmiyorum..

06.06.2014 15:35:28

Misafir(SBSV seni çok seviyoruz.) bence artık tekrardan başlasın böyle olmaz medcezirin güzel olduğundan değil bence herkes cuma günü başka izleyecek bir şey olmadığı için onu izliyorlardır ne olur hangi güne alırsanız alın ama başlasın tekrar hemde artık bu diziyi dünynın yarısı duydu eminim artık herkes bu diziye yönelecek. SBSV SANA BİR SIR VERECEĞİM.... 3

09.06.2014 13:18:27

Misafir(Aylin) Sana bir sir verecegim bitmsin zatende ok ullar kapandi butun filer sezon finalinveya finalnyapti SANA BİR SIR VERECEĞİMİ yeniden yayinlayinnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)yiyanlarsiniz sevniriz hem de izleyici kitleside atrar artar genjden sana bjr sir veecegim gelsinn nnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!????!?!??!?!?!?!?!??!(!cok iyi olur gelorseee

20.06.2014 13:02:32

Misafir(SU,_TUANNA) onsuz yapamıyorum medzeziri bizden az izliyorlar çok saçma filimler sezon finali olmuyo bizim dizimiz olmadan bitti fox tv den nefret ediyorum hiçte güzel dizileri kalmadı bitirdikleri anda bütün kanallar rekor kırmaya başladı .lüffennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn bitmesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ne olurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bu dizi benim herşeyimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

20.06.2014 14:38:30

Misafir(Samir) filimlerin coxu sezona cixdi indi sbsv filmi davam etdirsinler

21.06.2014 11:58:03

Misafir(AYTIL) Sana Bir Sır Vereceğim dizisinin bitmesini kimse istemiyor reytingler rekor kırmıyorsada bitemez eminim ki fanlar buna karşı çıkacaktır ben Sana Bir Sır Vereceğim'in bittiğine inanmıyorum. Bu dizi yeniden başlayacak. " Biz bunu istiyor ve bunun olmasını umuyoruz. "

21.06.2014 22:41:48

Misafir(ece ığdr) Nolur yha bitmesin yine aylinle tilki öpüşünce bakıyodukk bitmesin ıhıh :D

22.06.2014 10:36:21

Misafir(ece ığdr) BİTMESİN BN İNTERNERTEN İZLİYOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM NLRRRR :(((

22.06.2014 10:38:08

Misafir(sbsv heyranı) niye bitti yaa bizler izliyirdik çoğ gözel ve göçeh filimiydii :(

22.06.2014 10:55:58

Misafir(Aylin Tilki) Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa niye bitiyooooo

27.06.2014 13:52:37

Misafir(deniz) aman aman sanki onun yerini tutacak tabi sana bir vereceğimdekiler oynarsa ve eğer onun kadar güzelse izlerim

30.06.2014 12:17:48

Misafir(ipek) en güzel diziydi bence...

01.07.2014 19:38:37

Misafir(misafir) lüüüüüüüüüüüüüüüttttttttfen bitmesin o dizi benim kalbimde bitmedi bence kaldırılmamalıydı ama ben yinede eski bölümlerine bakıp izliyorum veeeee hayla çok seviyorum

02.07.2014 17:51:25

Misafir(Zeynep) Neden insanları üzüyorlar çok sevilen bir filimi neden bitirirsinizki bence bitirenler ve bitirmek istiyenlerin kafasında bir sorun var.

03.07.2014 14:07:54

Misafir(Merve) Sbsv nin yeni bölüm seneryolari yazilmis fakat oynatilmiyor bu haksizlik yeni seneryolarin hepsini okudum dizi eger cekilorse cok guzel seyler olucak aytil tekrar simdiki zamana donuyor ve aralarina duru da katiliyor seneryolar hazir ama dizi cekilmiyor bizim yapabileceğimiz bir sey olmali bu dizi tekrar oynatilmayi hakediyor.

06.07.2014 00:39:57

Misafir(eren) nolur yeniden başlasın pazar akşamları o başlayacak diye kalbim yerinden çıkıyordu onu izledikten sonra içimde gökkuşağı doğuyordu nolur yeniden yayına kaldığı yerden başlasın hatta şimdi medcezirmidir nedir o da çok izlenmiyo hatta hiç sayılır ama o kalkmadı

06.07.2014 09:07:46

Misafir(elif) lütfen SANA BİR SIR VERECEĞİM bitmesin çok güzel bi dizi lütfen diziyi kaldırmayın

07.07.2014 20:08:47

Misafir(gursen) Bencede simdi teklarini izliyorum cok guzel bir dizi bir daha baslasin

08.07.2014 12:33:09

Misafir(sudecan) ya bıtmesın tekrardan baslasın lutfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn lutfen ya bız cok sevıoruz tekrar deneseler olurmu luutfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn olurmuuuu

08.07.2014 19:48:00

Misafir(müge betül özdek) ya ben o dizi çoık seviyodum pazaretesi okul olmasına rağme n izliyodum ailemde kızıyordu uyanamıcan diye ama uyanıyodum beti te noldu tekrar başlasın lütfen insaları üzmekten başka bişey olmadı

08.07.2014 21:52:27

Misafir(Zeynep) Zaten sizin tek yaptığınız insanların kalbini kırmak Ne olur tekrardan başlatsanız ne olacak görmüyomusunuz herkez üzülüyor

10.07.2014 17:10:52

Misafir(Zeynep) Onur aktaş denen kişi büyükler bile izliyo sen sin o bebe

10.07.2014 17:17:26

Misafir(Zeynep) Aaaaaa sanabir sır vereceğimden neden nefret ediyorsunuz birşey mi yaptı size

10.07.2014 17:23:57

Misafir(merve) yaa çok geçç diziii bittiii !!!

11.07.2014 09:03:01

Misafir(merve) offff çok gecc

11.07.2014 09:03:45

Misafir(Ayza) Diziyi bitirmeleri cok sacma,fox tv de okadar manasiz uzatip uzatdiklari diziler varki insanin icine fenalik geliyor/ amaa boyle dizini sonlandirmalari iy olmadi,dizi bawlarda cok merakli gidiyordu,final bolumu cok alakasiz hele,bu dizi bitmemeliiydiii kisasi,bence reytingi yukseltirdiler.oyuncular cok iy oynuyordular..ama ne yazik bitti(((yaa yeniden yeni bolumlerile yayinlansiiin noluuur((((

13.07.2014 00:35:46

Misafir(DemEk) yhaaaaaaaaaaa neden yhaaaaa finalinde ağladım neden bitirdiniiiiiiiiizzzz bize acıyıııııııınnnnn

15.07.2014 05:06:25

Misafir(Zeynep) Arkadaşlar tt falan yapalım kanala twitler mesajlar atalım belkide diziyi tekrar başlatabiliriz. Final yapıpta tekrar başlayan çok dizi gördüm SBSV'de başlar belki

17.07.2014 14:24:01

Misafir(misafir) ne olur bitmesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

18.07.2014 22:38:07

Misafir(beyza) Bu dizi bitmemeliydi siz ne sanıyonuzda kendinizi bitiriyosunuz reyting meyting bunlar hikaye hala o diziyi izleyenler var ayıp gunah lan bizi yani izleyicileri ne kadar üzdünüz biliyonuz mu hayal kırıklığına uğrattınız. o diziyi hala izleyenler var ben izlemiş olmama rağgmen tekrardan izledim ama siz fox ekibi olarak bir daha izlemiyorum ve evimde ne foxu açtırıyorum ne konusunu haberiniz ola

22.07.2014 16:33:52

Misafir(umut) bebek gibi aglama... sen ne dersen de bu film biticekdi...

26.07.2014 15:13:51

Misafir(ziyaretci) Barim sonunu iyi yapsaydınız sonsuzluk nedir beee

04.08.2014 12:33:39

Misafir(berfoberfo) allah hatrına başlasın yoksa ölürüm aylin tilkiii

04.08.2014 14:52:16

Misafir(edanur) Abi sana bir sır vereceğim dizisine bayılıyordum dizi finale girince haftalarca ağladım dizideki oyuncuların resimlerine baktım durdum lütfen tekrar yayına girmesini istiyorum sizden bu dizi yayına girdiği zaman bende bu dizinin içerisinde oynayacağım oyunculuk eğitimi aldım bakalım benim bu dizideki rolüm ne olacak?

04.08.2014 17:23:15

Misafir(beyza) lültfen bitirmeyin

05.08.2014 15:19:43

Misafir(ebrar) ben bu diziyi çok geç öğrendim elimden de geldiği kadar araştırma yaptım siz bu filmi nereye ve ne zaman koyarsanız koyun ben o filmi izlerdim ben pek dizi izlemem ama bu gerçekten kalbimi etkileyen bir diziydi onlarla ağlar onlarla sevinirdim ama artıık bitti baska dizi arıyorum ama hiç biri bunun kadar güzel değildi :( :) sizleri seviyorum Ekin 3 Demet 3

06.08.2014 21:10:39

Misafir(nisanur) ya lütfen tekrar oynasın ben pazargününe geçtigini görün çok üzüldüm pazar gününü iple çekiyordum şimdi ise mejzir yüzünden biti benim en sevdiğim filim sana bir sır vereceğimdi oda bitti ben şimdi hangi filimi izleyeceğim

11.08.2014 11:40:15

Misafir(CEYDA) AYLİN VE TİLKİ BENİM HERSEYİM NE OOLUUR SBSV BİTMESİN FOX UN EN GÜZEL DİZİSYDİ BİİİİTMEEEESİİİİN YAA..AYTİL SİZİ COK SEVİYORUMMM

12.08.2014 22:33:53

Misafir(deniz) ne reyting az ya görmüyonuz mu yorumların sonunu zor gördün ve bi kere sbsv mencezirden daha dahave 1.00000000.0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaattttttttt daha güüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeellllll

19.08.2014 20:17:50

Misafir(manyaklık) insan her şeyi kendi açısından düşünmemeli. bende bu filmi hiç kaçırmadan heyecanla izlerdim. demekki kısmet olmadı. bunu da düşün mek lazım . hem adamlar size herşeyini söylemek zorunda da değil demi.

22.08.2014 13:23:25

Misafir(elvan) sbsv neden bitti Aytili çok seviyoruz

28.08.2014 11:25:47

Misafir(pin) Merhaba Bende bu diziyi gec farkettim. Butun bolumlerini internetten izledim ve son bolumu izlerken cok uzuldum cunku cok severek izliyordum. Emin olun tekrar yayinlanirsa herkezi sevindirmis olursunuz. Insanlarin hala tekrar yayinlanmasini umut etmeleri sizcede fazla sey iffade etmiyormu demekki gercekten cok kisi tarafindan izleniyordu. Sessimizi duyurabildiysek gerisi sizin vicdaniniza kalmistir Iyi geceler

30.08.2014 02:39:14

Misafir(merve) lütfen en baştan yapın ben her gün izliyorum lütfen açın

02.09.2014 13:58:20

Misafir(elif) imza toplayalım belki başlatırlar ne dersiniz

02.09.2014 16:34:51

Misafir(of) neden ya yeniden çıksın

06.09.2014 17:24:25

Misafir(dolunay) lütfen yeniden tv ye koyun yalvarrım size yaa sana bir sır vereceğimi çokkkkkkkkkkkkk özledim allah rızası için yeniden koyun

24.09.2014 16:08:22

Misafir(Esma ) peki 30. nölüm seneryolarını youtubeye koymuşlar neden çekilmiş halini göstermiyorlar finalı anlamsız bitti kesip kesip durdular sevginin yerine öğrendiler ama geldiğini biz görmedik esranın mezarı yok nihat nerde büyük abi nerde tilki ile aylin geçmişten geldi ama nasıl seneryo yazmışsınız ama çekip göstermiyorsunuz

25.09.2014 20:57:25

Misafir(eylem) Ya kaldirmayin bence cok guzel gununu cumartesi yapin ya medcezir i kimse izlemiyor ama bizim tum koy sana bir sir verecegimi izliyordu tekrar baslasin lutfen nolurrrr

08.10.2014 18:19:39

Misafir(Mira) SBSV bittiğinden beri ilk baştan beri bin kere izledim nolurrrrrrrrrr bizi kırmayın 29. Bölümde bitmek ne demek hatta daha az zamanda UFfffffffffffffffffffffffffffffffffffff nolur bir daha yayınlansın lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

08.10.2014 19:16:50

Misafir(Esra) Medcezir de güzel bir dizi ama sana bir sır veereceğim daha güzel bitmseydi daha güzel okurdu çünkü fox tv de reyting kırardı .

18.10.2014 12:41:55

Misafir(buse yeşiltaş) bitmesin ve yeni sezonla yeniden başlasın

31.10.2014 16:15:09

Misafir(Zehra) Bnce sana bir sır vereceğim izlenecek tek diziydi..Tekrr tekrr izlsm sıklmzdm simdi de şarkılarıyla özlemini gidryrm özlnck bir diziydi bence :(

04.11.2014 19:36:45

Misafir(fatih) ne olur bitmesin ya ne olurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lütfen

08.11.2014 19:30:04

Misafir(fatih) bütün yorumlara katılıyorum

08.11.2014 19:36:56

Misafir(sinem) sana bir sırı verecegin biti artık yine başlasın

10.11.2014 19:14:29

Misafir(elif) nolur bitmesin yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

27.11.2014 21:12:44

Misafir(mira) ya nolur kaldırmayın devam etsin sonuçta en çok izlenen dizi karagül oda sizin kanalda yayınlanıyor medcezirden korkmanıza gerek yok bu kadar insanın kalbini kırmak doğrumu asıl onlar sizden korksun

10.12.2014 15:40:28
Üye Girişi Yap

İsim

E-posta

Yorumunuz