Gecce Mekan Oscarları
Bugün bunu tartışıyoruz!
Tüm yazıları BUGÜN BUNU TARTIŞIYORUZ! tartışıyoruz@gecce.com 20 Haziran 2012 11:55

FURKAN PALALI SİZCE UYGUN SEÇİM Mİ?

Bugün bunu tartışıyoruz..


Hazal Kaya'nın yeni dizisi 'Balkanlar'da oynayacak erkek oyuncuda belli oldu. Hazal Kaya'ya bu dizide Furkan Palalı eşilik edecek. Furkan Palalı, 'Best Model' yarışmasında birinci olmuş ve adını bu şekilde duyurmuştu. Sonrasında ise 'Hayat Devam Ediyor' isimli dizide yer aldı.

Sizce Furkan Palalı, Hazal Kaya için doğru partner mi?

Tartışıyoruz..
YASAL UYARI: Yazarın yazısının kopyalanması yasaktır. Yazı, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

(68 Yorum Yapıldı)

Misafir(ece dalga) bence kesinlikle değil

20.06.2012 11:59:30

Misafir(hllklc) Dizi sektörüne ki oyuncu seçimleride giderek basitleşiyor.Ya furkan palalı kimdir yenii bir çağatay ulusoy mu yaratmaya çalışıyorlar o zor işte.

20.06.2012 12:03:10

Misafir(leyla) ya hazal diziden ne zaman ayrildida furkan palaliyla partner oldu acaba allahim ya dizi artik final yapsin baska bi sey istemiyrum artik ya hazal ya da final olsun furkan`a gelinceyse fena degil cagatay kadar olmasa da

20.06.2012 12:04:40

Misafir(KÜBRA) hazal kaya çok guzel bırısı.furkan palalıda yakışıklı hazal adını ferıha koydumda cagatay ulusoyla rol aldı ve gercekten olaganustu bır dızı ortaya çıktı fovarı dızılerden oldu.şimdide balkanlarda oynayan hazla kaya ve partnerı furkan palalı yıne guzel bır dızıye ımza atacakalrına ınanıyroum ev onları gönulden desteklerıyorum işl guzel bır sene olur onlar ıcın allah utandırmasın :))

20.06.2012 12:17:04

Misafir(tuba hazal) baktığımızda boy farkı göze çarpıyor ama çağatay ulusoy dada aynı sorum vardı ama buna rağmen çook sevildi bence yakışıyorlar doğru seçim yani KIZ OKADAR GÜZEL Kİ SADECE MODELLER TAŞIYA BİLİYOR BU GÜZELLİĞİ

20.06.2012 12:18:23

Misafir(funda1) yuh boy farkını düşünen yok mu ? furkan çağataydanda uzun

20.06.2012 12:19:58

Misafir(duygu) ilk defa duydum adını kim ki acaba bu çocuk :S

20.06.2012 12:22:17

Misafir(fatma) kesinlikle HAYIR panrtnerini geçtim dizi şeçimi zaten yalnış

20.06.2012 12:25:01

Misafir(NAFIYE) Hic olmamis bu dizi'ye bence hic girmemeli biz ona afk'da alismistik ! ferihasiz feriha mi olur!!! cagtay ulusoy demiski: -hazal benim feriham olarak kal :) BENCEDE AFK'DA KALSIN!

20.06.2012 12:31:13

Misafir(esra ) bence doğru seçim furkan palalı çok iyi bir tiyatrocu çok iyi bir insan ve rölünün hakkını verebilicek biri zaten hayat devam ediyorda da bir şeyleri başardığıda belli oluyor..

20.06.2012 12:42:48

Misafir(ayfer) Hazala herşey yakışır unutmayın çagatayıda kimse tanımıyordu amaHAZAL KAYA sayesinde tanındı furkanda öyle olacak feriha dizisine gelince aptallık yapmasınlar ve final olsun herşey tadında güzel.

20.06.2012 12:49:35

Misafir(ayfer) HAZALA HERŞEY YAKIŞIR KURBAN OLURUM ONA PRENSESİM.

20.06.2012 12:50:55

Misafir(asya) bu yapımcılar ne yapıyo böyle her önüne gelen uzun boyluyu hazal kayanın partneri yapıyo fundaya katılıyorum bence de çok yanlş dizi pek tutmaz diye düşünüyorum afk da daha iyiydi . yine boy farkı ortada olucak çok saçmaa :D

20.06.2012 12:53:45

Misafir(Madina) HAYIRRRRRRRRRRRRRRRR OLAMAZ.ferihada oynamiyicakmi?

20.06.2012 12:56:26

Misafir(melike) bence bu güzelliği modeller taşısaydı şimdiye kadar taşırdı boy farkı ortada zaten . (!) feriha bitsin diye çok istiyordm ama devam ediyo . öbür dizisnde furkanla oynarken yine boyunu uzatmaya çalışıcaktır. yanlış bi seçim olmuş.hazal kayayı beğenmiyorum açıkçası.

20.06.2012 12:56:42

Misafir(Linda) hic uygun degil bence,en iyisi hazal feriha olarak kalsin..

20.06.2012 13:03:22

Misafir(ebru akın) bence kesinlikle yanlış bir seçim olmuş. yakışmıyorlar bile... daha kaliteli bir isim hazal kaya'ya eşlik etmeliydi diye düşünüyorum.

20.06.2012 13:22:22

Misafir(Pınar) Hazal kayay severdim fakat sırf alacağı para fazla diye eski dizisini yarı yolda bırakıp yeni dizi için hazırlık yapması sinsi oldugunu gösterir hazal kaya benim için bitmştir.

20.06.2012 13:25:52

Misafir(yeliz) Uygun değil cünkü furkan palalının da boyu cok uzun adam 1.90 boyunda yakısmazlar tip olarak yakısıolar ama boy olarak yakısmıyolar

20.06.2012 13:30:56

Misafir(Ebru) Furkan Palayla Yakışmazlar Bence Partner Seçimi Yanlış !

20.06.2012 13:33:51

Misafir(ayşe) hazal kayayda zaten best model yakışırr

20.06.2012 14:10:18

Misafir(ayşe) Hazal 18 inde Kıvançla , 20 sinde Çağatayla , 22 sinde Furkanla best model serisi yakışırrrr

20.06.2012 14:15:21

Misafir(zeynep) MiSAFİR PINAR HAZAL KESİNLİKLE PARA İÇİN ASLA ÖYLE BİR ŞEY YAPMADI DİZİNİN FİNAL OLACAĞINI BİLDİKTEN SONRA YENİ PROJE İMZALANDI ASLA ONUN GİBİ BİR OYUNCU İÇİN BÖYLE DÜŞÜNMEK ÇOK YANLIŞ NERDEN BİLSİN DİZİNİN FİNAL OLMAYACAĞINI

20.06.2012 14:16:10

Misafir(zeynep) Hazalın partneri o değilki o TuğÇenin partneri

20.06.2012 14:16:45

Misafir(Gizem) Hazal en çok Çağatay Ulusoy yakışır :D

20.06.2012 14:23:44

Misafir(bahar) ben hazalı çok destekliyorum hem öyle para için ayrıldı yorumlarına da katılmıyorum dizi ne güzel tadında final olacaktı oyuncular başka anlaşma imzaladı sonra sezon finali olacak dendi hem bence AFK istediği kadar reyting rekorları kırsın bence çok saçma oldu hem hazal feriha rolüyle çok başarılıydı ve rolünün hakkını fazlasıyla verdi ve devam etmenin gereksiz olduğunu düşünüyor bence haklıda demek ki başka karakterleri de canlandırmak istiyor hep aynı karaktere saplanıp kalmak istemiyor demek ki kariyerine farklı rollerde devam etmek istiyor bence yaşına rağmen çok güzel düşünüyor yeni dizisi de tutar mı tutmaz mı bilmiyorum ama oyunculuğuyla ses getirceğine eminim partnerine gelince AFKda da görüldüğü gibi önemli olan boy değil oyunculuk ve en önemlisi de çağayla uyumuydu ben bu uyunu furkanla da yakalayacağına inanıyorum ve yapmış olduğu tercihi de destekliyorum ama şöyle bir espri de yapıyım afkdan ayrılırkn yanına takozunuda almayı unutmasın bu dizidede işine çok yarıyacak

20.06.2012 14:45:44

Misafir(murat) oncelikle hazalin dizi secimi cok yalnis,alah askina savas dizilerini cekmeye kim hazir ya,hazal napiyor acaba kim yonlendiriyor bunu,cok yaziklar dizi zaten tutmayacak o zaman havada kim kalacak,,,cok uzuldum valla hazali severim ama beni cok sasirtti,,ikincisi,bu cocugun boyu 1.95...anlayin artik neler olacak cagatayin boyu 1.90 oldugu halde boyle boy farki vardi ,simdi napicaklar ya cok merak ediyorum,ayrica duydugumm kadar bu oglann tugcekazazla partner olucakmis hazalla diyil..oyle olursa dogru cunku tugce de manken ve uzunboy yakisiyolar tugceyle

20.06.2012 14:50:03

Misafir(ryhn) bnce uygun bir partner zaten hazal kayanın tüm partnerleri best modelden seçilen oyuncular ondaki şans kmsede yok walla ama ferihadan cıkmasaydı iyi olurdu tabi biz adını feriha koydumla bağımlı olduk ferihaya napıcaksk ferihasız feriha izleyecez :)

20.06.2012 15:13:32

Misafir(hatice) bence hazal kaya diziden çıkmayacaktı. çünkü hayranları onu hep feriha olarak görmek isteyecek. bence bu dizi fazla reyting yapmayacaknokta

20.06.2012 15:23:12

Misafir(cemile) zeynebe katiliyorum..misafir pinarin dedigi cok yanlis boyle kaliteli bi oyuncunun hakkinda yazdiklari cok kirici evet hazal ve butun oyuncular ayni zamanda bizde dizinin final olucagini taaa ne zamandan biliyoduk ee hazalada teklifler geldi kiza napmaliydiki tabii ki kabul etdi..durup yapimciyi suclamiyosunuzda hazalmi sucluyosunuz cok komik ya yapmayin her sey o paragoz fatih aksoyun basinin altindan cikdi

20.06.2012 16:02:46

Misafir(gamze) bence hiç olmamış ayrıca hazal kayanın bu dizisi tutmayacak görürsünüz (:

20.06.2012 16:10:25

Misafir(Büşra) Bence Furkan Palalı o kadar yakışıklı değil.Ama oyunculuğunu bimiyorum o yüzden o konuda bir şey söyleyemem.Boy farkına gelince de Hazalın boyuyla uğraşanlar daha ne Kıvançla ne Çağatayla ne de başka biriyle kaç kere yan yana geldi acaba tabi kendi boylarınında ne kadar olduğu tartışılır.Hazal Kaya hem çok başarılı hem de çok güzel bir bayan boy farkınada bakarlarsa kısa yakışıklı ve başarılı bir erkek oyuncu da bulamazlar aynı şekilde uzun güzel ve başarılı bir kadın oyuncu da bulamazlar bayan oyuncularımızın çoğu kısa zaten.Bence boyun hiçbir önemi yok yönemenlere görede bir önemi yok ki böyle kararlar veriyorlar.Hem boy farkının olması Emirle Feriha yı birbirlerine bu kadar yakıştırmamızı engellemedi.Şunu da söylemeden edemicem Anadolu Kartallarında Çağatay uzun boylu bir mankenle oynadı yani Hande Subaşıyla ve ben Hande subaşının oyunculuğunu hiç beyenmiyorum aralarında boy farkı olmamasına rağmen ben hiçte yakıştıramadım

20.06.2012 16:22:24

Misafir(Afk izleyicisi) Hazaldan hiçbir zaman böyle bir şey beklemezdim hiçbir zaman diziyi yarım bırakacağını hayranlarını üzüceğini de tabi.. söylenecek söz yok hazal kaya gerçekten o kadar büyük bir yanlış yaptı ki..

20.06.2012 17:12:03

Misafir(Nisa) hazal kaya sezon finali olacağı söylenmeden önce attı imzayı bence afk den ayrılması iyi oldu çünkü senaryo iyice saçmaladı bence yakışırlar ama ben tuğçe kazazın parteri olarak düşüyorum yeni dizisinde başarılar diliyorum

20.06.2012 17:26:04

Misafir(busra) hazal diziyi yarım bırakmadı asıl AFK ekibi diziyi uzatarak hazala saygızsızlık yaptı bu dizide en çok emeği olan bize diziyi sevdiren odur saçma sapan yorumlar yapamayın kız ne bilsin son 2 hafta kala dizinin uzayacağını

20.06.2012 17:26:52

Misafir(busra) sanki çağatay ulusoy diziye başladığı zaman onu çok tanıyıp seviyodunuz furkan için suan durum öyle ama onuda sevicez hep beraber onada alışıcaz hazalımızla uyumlu olucakk ön yargılı davranmayın acaba çağatay partner olarak kimi buldular onu düşünün ??????? hazalın kararına saygı duyalım o kendini geliştirmek farklı rollerde oynamak istiyor suan oynayacağı dizi biçok kişiye hitap edicek

20.06.2012 17:30:04

Misafir(sevgi) hayır doğru seçim değil bence başka bir jön seçilmeli mesale burak özcivit, mehmet günsur vs olsa daha ii olr bence :))

20.06.2012 17:53:11

Misafir(ece) hazal ne yapsın o dizi bitecek diye önceden anlaşma yapmış o da bir işi yarım bırakmak istemezdi.ama partner iyi mi bilemiyorum..gerçi iyi olmasa bile hazal oyunculuğuyla işi götürür.bizi yine ekrana kilitler o çok başarılı bir oyuncu...

20.06.2012 18:14:31

Misafir(mina) bence bu dizi pek tutmaz afk devam etmeli !!!!

20.06.2012 19:11:15

Misafir(merve) hayııııııııııııııııııırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.sizi kınıyorum . o güzelim kızı o adama yem mi edeceksiniz. sizden tiksiniyorum.

20.06.2012 19:24:46

Misafir(Lalinsu) Kusura bakmayin HICTE yakismamis.. Furkan Palali Hayat devam ediyorda gördük..beceremiyor oyunculugu.. gücüne gitmesin ama suratinda ifade "kötü adam" rolüne iyi gidir ama Askla meskla ilgili bi diziye..helede hazalin yanina yakistiramiyorum.. Hazal ve AFK ya gelince... KIZ napsin ??? Bitecek dizi diye milleti kandir.. kiz gitsin baska bi diziyle anlassin..reytingler tavan yapinca..aaa yook final yapmiyoruz devam edicez ama Feriya yok demek kolay.. Ne AFK ..nede yeni dizi tutar..ikisini de izlemicem..zaten Makedonya li bi dizi vardi..nicin ona benzer bi dizi daha cekerler anlamis degilim.. COOOOOK para kazaniyim derken ikiside batcak.. görürsünüz... yazik olan da diger Oyunculara.. herkesin haklariin yediler daha cok para icin.. kiniyorum

20.06.2012 21:46:21

Misafir(gamze_d) bu ne biiçim seçim hem hazal nie adını feriha koydumdan ayrılıyor ki böle tecrübesiz insanlarla uğraşıyorr ne güzell mis gibi feriha karekteri varkenn pes yani ne olursuz hazall feriha karekterini canlandırmaya devam ett

20.06.2012 23:57:38

Misafir(pınar) parayla alakası olduğunu hiç düşünmüyorum. hem benin anladığım bu balkanlar çoklu bir iş olucaktır. daha çok başrol daha az para demek. ferihadan özellikle 2.sezon oldukça iyi bir ücret almış ki fatih aksoy eminim zam bile yapmak istemiştir sırf kalsın diye. ama hazal yoluna bakmak istedi, farklı rolleri canlansırmak istedi ki artık dziden gına gelmişti, o saçma sapan senaryo. sırf çağatay-hazal uyumu için izlendi bu sezonun çoğu bölümü. şimdi çağatayun populerliğinden yararlanırız, kızlar izler sanıolar ama sonuçta her ergenin evinde rating ölçüm cihazı yok. göreceğiz bakalım. hazalla değil tuğçeyle partnerdir bana da kalırsa yoksa bu çocuk çağtaydan bile daha uzun olmaz ama daha kadro kesin diyil, hazal daha ünlü diye reklam onun üzerinden gidiyor.uymamişlar ki ben dizi tutsun isterdim ama bu furkandan haz edemedim nedense. hazal için izlensin ama ya.afk batsın, çağatayda kendini kullandırmasın, akıllı olsun. o menajeris elin furkana çalışacağına çağataya kaliteli projeler bulsun.

21.06.2012 01:49:29

Misafir(sude) bu selin hanımım aklına şaşmak lazım oyunculuğu bilmeyen furkanı kollayıp gözet bitmiş tükenmiş adını feriha koydumda çağatayı devam ettirmek birine analık birine üvey evlat yazık çağataya med yapım harcıyor çocuğu birde selin pes doğrusu bizde zaten izlemeyerek med yapıma kesiceğiz cezayı en çok çatağay etkilenecek ama olsun hazala furkan hayatta yakışmaz furkan kimseye yakışmaz zaten sıfır oyuncukla nereye gidecek zaten büyük ihtimal tuğçenin pantneri balkanlar elveda rumeliye benziyor hazalın yolu açık olsunda tuğçe furkan kimsenin içine sinmedi

21.06.2012 09:57:02

Misafir(yoshy) sizce asil olur tugce kaza + furakn palali hazal kaya+ cagatay ulusoy ayni dizide yer alsa

21.06.2012 14:29:03

Misafir(sultan) Hazal Kaya ile furkan palalı hiç yakışmıyorlar ve asla birlikte oynamamalılar Hazal Kaya Adını Feriha Koydum dizisine devam etmeliydi çünki Hazal Kaya Çağatay Ulusoy ile gönüllere taht kurmuştu

21.06.2012 16:03:02

Misafir(sema) kıza bak hep best modellerle dizi yapio

21.06.2012 18:53:42

Misafir(ayan) bence furkan palali hazal kaya icin hic uygun bir partner diyil hic yakismiyorlar hazal kayaya en cok yakisan partner cagatay ulusoyyyyyyyyyyyyy

21.06.2012 19:39:30

Misafir(ayşe) YAKIŞIR HAZALIMIZA BEST MODEL YAKIŞIIIRRR

21.06.2012 20:49:31

Misafir(ayşe) HAZL KAYA PARAYI SEÇTİ DİYENLER 3 AY ÖNCE HABER VETİLDİ NE YAPSIN BAŞKA PROJELERE İMZA ATMAK EN DOĞAL HAKKI.VE AFK YE GELİRSEK İZLEMİCEM BALKANLARA GELECEK OLURSAK KESİNİKLE İZLİCEMM

21.06.2012 20:51:55

Misafir(ayşe) SULTAN) ne yapabilir 3 ay önce bitcek dediler ve hep çağatay ulusoylamı oynayacak arkandayım hazal kay balkanlar <3

21.06.2012 20:57:41

Misafir(hazan sözeri) aslaaa doğru değil tamam hazal kaya nın boyu kısa olabilir ama ona enn çokk yakışan partner kesinlikle ve tartışılmaz ÇAĞATAY ULUSOY bu kadar!!

22.06.2012 00:10:44

Misafir(Hasan) Bence cok uyumlu cift olur bu ikili. Hazal suphesiz mukemmel ve furkanda yakisikli biri. Cok fark ettimki Turkiyede yasayanlar boy farkini (kisa boyu) cok sorun haline getiriyorlar. Baska ulkelerde boy hic onemli degil. Amerikada mesela kim kardashian cok kisa boylu esi ise basketbolcuydu.

25.06.2012 00:47:21

Misafir(Aslıhan) Bence uygun değiller. Aslında Hazal Kaya çok şanslı.18 yaşında Kıvanç Tatlıtuğ,20 yaşında Çağatay Ulusoy,22 yaşında Furkan Palalı'yla oynayacak.Keşke Hazal Kaya AFK'den ayrılmasaydı.Hazalsız Feriha düşünmek istemiyoruz.Hazal Kaya'ya partner olarak en çok yakışan Çağatay Ulusoy'du..

26.06.2012 12:06:34

Misafir(Hüsne) seçim kesinlikle yanlış ben hazalı AFK ile sevdim tamam sonsuza kadar devam etmeyecek ama inanın ki hazalın veya çağatayın yaptığı diziler asla AFK kadar izlenmeyecek. başka dizilerde bu kadar izlenmeyecek çünkü aşkı gerçekten yansıttılar,hissettirdiler ve bizleri sanki bu dizi değilde gerçek bi aşkmış gibi inandırdılar.isterlerse en önemli yapımcılarla en önemli oyuncularla çalışsınlar hangi dizi olursa olsun hiç bi çift bize EMİR&FERİHA kadar gerçekçi gelmeyecek.keşke hep EMİR&FERİHA çiftini izlesek keşke hep AFK izlesek ama bu imkansız ben hiç bi zaman unutmıcam AFKyi ve EMİR&FERİHAyı inanıyorum ki bi çok kişininde aklından çıkmayacak... ne kadar uyumsuz bi çift olacak olsalarda hazalıma başarılar o yine elinden gelenin daha fazlasını yapmaya çalışacak buna eminim başarılar hazalım ...

01.07.2012 14:59:30

Misafir(aslı) bence bu partnerde hazal kaya için kesinlikle uygun değil 1.58 boyunda bile olmadığı halde 57 kilodan çok bi kızın yanına 2 metrelik manken ve düzgün vücutlu adamlara gerek yok...önce kıvanç tatlıtuğ ,çağatay ulusoy ardından furkan palalı...daha neler gelecek merak konusu...nerede best model orada hazal kaya.sanırım hazal için 20 cmlik takozlar üretilmeye başlansa iyi olacak...

01.07.2012 17:41:24

Misafir(merve ) hazal kaya çok güzel bi kız ayrıca aldığı kiloları bu dizi için sıkı bi diyetle vermeye basladığı herkesçe biliniyor partnere gelince hazal kaya nın partneri büyük ihtimalle furkan palalı deil seçkin özdemir olucakmış bilmiyenlere sölüyorum dizinin basrolünü furkan palalı tuğçe kazaz hazal kaya ve ayrıca seçkin özdemir oynayacakmış dizi tutmayacak diyenlerede sesleniyorum elveda rumeli tuttu buda kesin tutucaktır ...

12.07.2012 22:49:26

Misafir(cemre) hazal güzel kız furkanda yakışıklı ama bence aradaki boy farkını göz önünde bulundurmaları gerekiyodu çünkü bazı sahneler gerçekten komik oluyo takozlu resimleri kimse unutmadı

15.07.2012 22:41:41

Misafir(cyda) dogru dil

07.08.2012 11:38:15

Misafir(zeynepp) ne diyosunuz siz ya hazal kaya mükemmel bir oyuncu ona kalırsa çağatay ulusoylada oynayamazdı fizik yönüneden ama noldu harika bir dizi ortaya çıkardılar. gayette yakışıyıdular bence bu dizidede çok başarılı olacak göreceksiniz!

15.08.2012 18:17:43

Misafir(Kristen) Daha ismini bile duyuramamış biri ile Türkiye'nin en iyi oyuncusu(kendimce) nasıl partner olabilir aynı dizi de yer alması bile çok saçma ;(

16.08.2012 17:46:53

Misafir(bakuden fatosh) hayir hazal bunu yapma bize. ben seni kapici kizi feriha olarak sevdim. her sheye ragmen,yalanlara ragmen emir icin savashan qurulu ferihayi sevdim. tarihi sevdiyim icin son yaz dizisinide izlerim. hazal cagataya yakishiyordu. bu arada bakude her kes afk.ni cok seviyor ve izliyor.

17.08.2012 17:22:24

Misafir(meryem) bence hazal çok doğru yapmış şimdiden başarılar

18.08.2012 13:01:58

Misafir(meryem) hazal ben senin 2dizini izledim vehep bes modul birincileri yakışır hazalıma

18.08.2012 13:04:55

Misafir(şanslı hazal) ben hayatımda hazal kadar şanslı insan görmedim ilk önce kıvanç sonra çağatay şimdi de furkan.. allah hepimize onun gibi şans versin...

20.08.2012 00:24:48

Misafir(Aliye) Hazalın işi zor eğer partneri furkan palalı ise.AFK de bütün yük yine Hazalın üzerindeydi.Çağatay ulusoy Hazalın karşısında oyunculuğu öğrendi.Yani büyük şansı minik dev oyuncu Hazal Kayaydı.Şimdi yine karşısında acemi bile değil, kukla kadar bile rol yapamayan manken.

23.08.2012 11:53:53

Misafir(ceremii) Tardu Flordun hazalin partneri arkadaslar.firkan degil.tugce kazazla partner o.ne guzel iste daha ne istiyorlar.butun ekip oyunculugu ogrenir iste tardu dan:))co ksansli bir ekip bence:)bol sans son yaz balaknalr 1912 ve tardu.seni ve secimlerini yillardan beri takiop ediyor ve cok seviyoruz.buyuk aktorsun.hazal da iyi gidiyor bizce.digerlerinin daha cok tecrubeye ihtiyaci var ama olacaktir ilerde.

31.08.2012 18:02:10

besranur Hazal'ın partnerlerini hep uzun boylu görmeye alışığız bu pek süpriz olmadı ama ''Adını Feriha Koydum'dan'' ayrıldığına çok üzüldüm Feriha'sız dizi nasıl olcak bakalım?

04.09.2012 19:51:48
Üye Girişi Yap

İsim

E-posta

Yorumunuz